Tuesday, October 12, 2010

Túl gyakori kérdések

Nevetni jó. Kárörvendeni is jó (egyesek szerint még jobb).

Egyik mentális széthullásba hajló munkanapom késő délutánján megtépázott idegeim megnyugtatása végett kitaláltam, hogy 15 perc szünetet tartok és felkerestem a legalja.hu nevű alapművet, azt a weboldalt, ahol időről időre igazi hungarikumokba botlik az ember. 

Itt találtam rá a gyakorikerdesek.hu oldalra, amely az okostól az idióta kérdésekig folyamatosan bővülő, tematikus életbölcsesség- és információgyűjteményt takar. Meglepően egyszerű és hasznos kezdeményezés, elég sok használható infót tartalmaz, értelmesen klasszifikált támakörökkel. Valószínű, hogy böngészésébe kezdve nem lehet elszakadni tőle egyhamar. Az igazat megvallva komoly kérdésben még nem fordultam az oldalhoz, de kedvenc rovataim így is vannak, mivel nagyon okos / tanulságos / hülye / hülye és tanulságos / minősíthetetlen stb. problémákkal és emberekkel ismerkedhet meg a gyanútlan keresgélő.

Az oldal élvezeti értékét növeli, hogy a regisztrált felhasználók ezrei közül (sajnos) sokan komolyan veszik az oldal alcímében olvasható "amit máshol nem mertél... itt megkérdezheted!" szlogent. Nnnna, egy ilyen topic került a Legaljára és az csak a jéghegy csúcsa volt... A minden bizonnyal csodálatos, ám néha autista, néha egyszerűen egyszerű elmék által kiötlött kérdéseket olvasva időnként elgondolkodik az ember, hogy vajon ezek a honfitársaink is szavazójoggal rendelkeznek-e, mert akkor baj van... Az érem másik fele a válaszadók köre. Hehe. De itt-ott azért megcsillan valami - ha más nem, hát a cinizmus.

Nagy kedvenceim az ezotéria és a szerelem/szex rovatok. Az alábbiakban a teljesség igénye nélkül olvashattok néhány idézetet ezekből. A kérdések megadják az alaphangulatot, majd a rájuk adott segítőkész válasz(ok) jelentik a habot a tortán. Kíváncsi vagyok, hogy a nyilvánosan kiosztott jóemberek közül mennyi lehet a visszatérő, aki még ezek után is kérdezni próbál...

A címeket én adtam a post-oknak. A történelmi hűség kedvéért a címek mögött elhelyeztem a kérdésekre mutató linkeket is, remélem nem törlik idő előtt a topic-ok egy részét... A gyűjtemény jelölésrendszere véleményem szerint az idézett kérdések gazdáitól eltekintve minden normális ember számára egyértelmű... Ugye? UGYE??? :O)

Na kezdjük...


Mit kéne tenni? H járjunk?
Ha teccik egy fiú , de állatira félős mert még nemvolt csaja akkor ti mit tenétek hogy felkelcsétek az érdeklödését ??
- Én gyakorolnám a magyar nyelvtant és egy alkalmas pillanatban megmutatnám neki, hogy nem vagyok sötét bunkó.

Ezentúl hazugságon alapul minden?
Történt hogy egy lány lesmárolt!,én visszasmároltam.Nem én kezdeményeztem!!Tudom hogy megcsalásnak számít.Sokat gondolkoztam hogy elmondjam,és persze nagyon bántott az elején!Az biztos hogy egy jó lecke volt számomra,mert mégegyszer nem tennék ilyet!De viszont,tudom hogy öszintének kellene lennem,és elmondanom.De ha elmondom onnantól kezdve az nem lenne az igazi.Nagyon szeretem a bnöm(fél éve vagyunk együtt) és nagyon jól megértjük egymást.Hogy miért tettem?Nem tudok rá válszt adni.De nem akarom a kapcsolatomat ezért eldobni!Tudom hogy joga van tudni,de.....Az lenne a kérdésem hogy ezentúl hazugságon alapul minden?
- Igen. De nem baj, mostantól bárkit megdughatsz, nem oszt nem szoroz.

Hogy kell csókolózni?
Sziasztok!Háát..hol ish kezdjem..13 éves lány vok és még nem csókolóztam..mert mindig azzal a fiúval akartam akit szeretek és ő ish engem..de mostmár ciki várni és van egy fiú aki tetszik de én nem tetszem neki..és holnap találkozok vele de félek h elrontom ő 14 éves..léci segítsetek köszönöm.
- Ezaz. Inkább villants cicit. Vagy izé, lapos felsőtestet.
- Nem az a ciki, hogy 13 évesen nem csókolóztál, hanem az hogy ennyi idősen is ish nek írod az ist. Ha meg direkt, akkor mégcikibb.

A jósnő azt is megtudja mondani, ha meg vagyok átkozva?
- Nem kell ehhez jósnő, én is meg tudom mondani. Nem vagy, semmi bajod. Hova küldjem számlát? :)
- Meg, persze, ő mindent tud. ez a szakmája.
- Csak azt tudja, hogy meg leszel-e. Ő csak a jövőt látja. Ha nem fizetsz eleget akkor ő maga fog elátkozni.

Mit tegyek? Irjatok segitetek? Többi lent
17 éve lány vagyok,van egy fiu akit 9 éve korom óta ismerek,közeli szomszédok vagyunk,régen 5évvel ezelött a baratjaval voltam egy évet,most bevallota hogy akkor,szét ment az idegtöl hogy vele voltam nem vele,mostanában nagyon furcsán viselekedik velem,nagyon célozgat arra hogy ő szeret engem de nem meri be vallani arra várok egy honapja hogy mondja el nekem,amugy minden este kihiv meg ijenek,és mindig probalja elmondani csak nem meri,ojanokat mond nekem hogy,ha meglát engem egy fiuval ugyis beléköt,ugyhogy jobb ha ugy csinálom hogy ö ne lásson akkor,hogy akar valamit tenni csak nem teszi,meg tudja hogy én is akarok csak én sem teszem,meg hát sorolhatnám.Szerintetek kérdezzem meg? És ha beégek? Vagy mit tegyek?
- Jah, de ne írásban kérdezd meg mert abban leragadtál az 5 évvel ezelőtti szinteden, vagy még azalatt.

Lassan 16 éves leszek, és még kisfiús fejem van. Mikor kezdek el átalakulni?
170 cm vagyok, így a fiúk között majdnem a legalacsonyabb az osztályban :( de a testalkatommal szerencsére nincs baj. A fejem kicsit nagynak mondható. (másnak is van ilyen problémája? :P) Ez kompenzálódhat majd a jövőben?
- Még lehet nagyobb.

Spermát inkább lenyelni vagy kiköpni?
szal h melyiket fogadja jobban a partner. vagy melyiket tartja gusztustalannak/abbnak.?
- Köpködni nagyon csúnya és illetlen dolog.
- Először tisztázd a nemed:D
- Ne nyeld le!!! Terhes leszel!!!!!

Mit lehet jelnek tekinteni?
Tetszik vki,nagyon sokszor felbukkan a neve(ritka a neve,vagy a beceneve,lehet ezt már annak venni?
- Majd ha az oviból hazafele menet kigyullad melletted egy csipkebokor, és 3 szólamban énekli a szerelmed nevét, na azt már jelnek veheted....


A válaszokat olvasva természetesen lehetne vitatkozni etikán, erkölcsön, intelligencián. De minek? Komment? Valaki? Nem felesleges? 

No comments:

Post a Comment